یاسر عبداللهی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در کنار همراهی بانک‌ها در تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات، نظارت‌ها و بازرسی ها به نحوی بوده تا رونق اقتصادی اثربخشی را در استان شاهد باشیم. وی تصریح کرد: تعاملی که کارشناسان بازرسی در رونق اقتصادی و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی داشتند […]

یاسر عبداللهی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در کنار همراهی بانک‌ها در تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات، نظارت‌ها و بازرسی ها به نحوی بوده تا رونق اقتصادی اثربخشی را در استان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: تعاملی که کارشناسان بازرسی در رونق اقتصادی و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی داشتند زمینه خوبی را برای رشد ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی مهیا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: همچنان نیازمند همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در کوتاه کردن فرآیندهای اداری و بانکی در حمایت و پشتیبانی از تولید هستیم تا در کوتاهترین زمان زمینه جلب رضایت سرمایه‌گذاران، صنعتگران و کارآفرینان فراهم آید.

عبداللهی افزود: در کنار پرداخت تسهیلات، صدور مجوز کسب و کار در کمترین زمان انجام می شود و موانع سال‌های گذشته برطرف شده و یک حرکت معقول و منطقی را در تقویت نظام اقتصادی و تولیدی استان شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در پنج ماهه امسال و در تحقق شعار سال پرداخت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یک رویکرد اصلی مد نظر قرار گرفته و همچنان انتظار می رود با کمترین موانع بیشترین حمایت‌ها و پشتیبانیها را از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین شاهد باشیم.

عبداللهی اضافه کرد: راه برون رفت استان اردبیل از مشکلات موجود، تقویت نظام اقتصادی و افزایش تولید ثروت حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است چرا که دولت با محدودیت منابع روبه‌رو است و امکان سرمایه‌گذاری جدید را ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد:‌ با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سعی بر این است تا پشتیبانی های لازم از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی فراهم آید.

انتهای پیام/

منبع