به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی نیکزاد شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل اظهار کرد: کسانی که در ابتدای دولت یازدهم وعده اجرای عدالت می‌دادند و قرار بود با رشد اقتصادی مردم کشور را غنی و قدرت خرید همه را برابر کنند امروز عملکردهای نامناسب خود را از چشم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی نیکزاد شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل اظهار کرد: کسانی که در ابتدای دولت یازدهم وعده اجرای عدالت می‌دادند و قرار بود با رشد اقتصادی مردم کشور را غنی و قدرت خرید همه را برابر کنند امروز عملکردهای نامناسب خود را از چشم تحریم و مشکلات بین‌المللی می‌دانند و این همان ظلم آشکار به مردم است.

وی اضافه کرد: زمین خوردن اقتصاد ایران در طول ۸ سال گذشته نتیجه بی‌کفایتی مسئولان این حوزه در کشور بوده نمونه بارز همین ادعا تعطیلی ۱۶ هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور است و این موضوع ضربه شدیدی به اشتغال و اقتصاد خانوارها در کشور وارد آورده است.

رئیس ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان تصریح کرد: اگر امروز مردم به دولت نمره قبولی نمی‌دهند بسیار بجا و به حق است چرا که از مشکلات نقدینگی گرفته تا زمین‌گیر شدن استقلال اقتصاد همه در این دولت و دولت قبلی اتفاق افتاد.

نیکزاد به ویژگی دولت انقلابی اشاره و اذعان کرد: دولتی که برابری را اصل خدمت به مردم قرار داده و دفاع از مظلومان را وظیفه انسانی و دینی خود بداند و به اصول مردم‌سالاری دینی واقف باشد در واقع دولتی است که می‌تواند ناجی ملت ایران در این برهه حساس باشد.

وی ضمن انتقاد از برخی سردمداران دولتی که نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هم هستند گفت: اگر مدیران دولت کنونی ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌دهند و ککشان هم نمی‌گزد باید به انقلابی بودن این دولت و نهادهای وابسته به آن شک کرد چرا که دولتی انقلابی و مردمی باید هر روز در پی برآورده کردن نیاز مردم باشد و رئیس این دولت باید ساده‌زیستی را مبنای انجام وظیفه خود قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دولت گرفتار به منیت را دولتی ظالم دانست و یادآور شد: هیچیک از وعده‌های دولت‌مردان در ابتدای دولت یازدهم و دولت کنونی به حقیقت مبدل نشد و مردم امروز به این خاطر از این دولت گله‌مند هستند که عده‌ای دز مناصب بالادست روز به روز غنی شده و دهک‌های پایین روز به روز فقیرتر شدند.

رشد بی‌عدالتی و نابرابری در ۲ دولت گذشته/شکاف طبقاتی بس است

نیکزاد به یارانه‌های پنهان در دولت نیز اشاره و اذعان کرد: وقتی ما می‌بینیم سه دهک پایین جامعه که فشار حداکثری اقتصادی بر روی این اقشار محسوس است و جز اقشار نیازمند جامعه محسوب می‌شوند همان مقدار یارانه‌ای را دریافت می‌کنند که به دهک‌های بالا و اقشار با نیاز اجتماعی و اقتصادی متوسط پرداخت می‌شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مسئله کشاورزی، مسئله مواد غذایی، مشکل نقدینگی و ارز، گره‌های اجتماعی همه نتیجه دولتی است که در طول این سال‌ها تنها به فکر قشری خاص بوده و رفاه و معیشت مردم ذره‌ای برای آن اهمیت نداشته است.

این مسئول گفت: غارت بیت‌المال و شکاف طبقاتی تا چه زمانی باید در کشور ادامه داشته باشد، مردم اگر امروز بی‌اعتمادی محرز به دولت و نظام دارند همه در نتیجه عملکرد ضعیف و خجالت‌بار عده‌ای به ظاهر مدافع حقوق مردم است و مردم باید قدرت تشخیص این خادمان و خائنان را داشته باشند.

نیکزاد به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اشاره و بیان کرد: قهر با صندوق در این مقطع زمانی هیچ مفهومی ندارد و مردم باید با حماسه‌آفرینی در ۲۸ خرداد بار دیگر سبب فخر و مباهات خود و نظام باشند و با آگاهی کافی و بینش نسبت به انتخاب فردی جهادی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

منبع