فرماندار شهرستان گرمی گفت: رصد و رسیدگی به مسائل و مشکلات صنفی کارگران شهرستان گرمی در الویت مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسین مولایی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گرمی با بیان اینکه صیانت از حقوق کارگران، حمایت از تولید و ایجاد و حفظ اشتغال از اهداف برگزاری این جلسه است، اظهار کرد: رصد و رسیدگی به مسائل و مشکلات صنفی کارگران شهرستان گرمی در الویت مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی از هدف‌های مهم کمیسیون کارگری است، گفت: لازم است در این راستا دستگاه‌های اداری شهرستان با هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات جامعه کارگری به ویژه در واحد تولیدی شیر آلات ساختمانی گام بردارند.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

مولایی افزود: امروز به جهت رفع مشکلات حوزه کارگری به وجود آمده در یکی از واحدهای تولیدی در زمینه شیر آلات بهداشتی و ساختمانی در شهرستان نیازمند تلاش جهادی دستگاه‌های ذیربط در حوزه کارگری هستیم.

وی خاطر نشان کرد: همراهی و تدبیر دستگاه‌های ذیربط با صاحب سرمایه و واحد تولید به جهت گذر از این شرایط امری اجتناب ناپذیر است و تلاش می‌شود مشکل این واحد تولیدی در اسرع وقت مرتفع شود.

انتهای پیام/