به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟

ارزش معاملات خرد بورس به ۱۳,۸۷۲ میلیارد تومان رسید تا نشان دهد تمایل سنگینی برای فروش وجود ندارد، امروز اما تعداد نمادهای منفی به شدت بالا بود، ۲۷۵ نماد منفی و ۲۸۶ نماد صف فروش بودند، ۴۱ نماد مثبت و ۴۶ نماد هم صف خرید بودند، با این شیوه ریزش رشدهای شدیدی در اواسط هفته یا آغاز هفته آینده در انتظار بورس خواهد بود.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۱,۹۷۷ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های فلزات اساسی با ارزش معاملات ۱,۲۵۸ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۱,۰۴۱ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۲,۷۲۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. امروز نیز با ورود ۵۴۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی برای دومین روز متوالی به صندوق‌های درآمد ثابت، دریافت سود ثابت همچنان مورد استقبال حقیقی‌ها قرار دارد. در یک هفته گذشته شیب ورود به این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه، در حال افزایش است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر