به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر استان اردبیل اظهار کرد: به نمایندگی از تمامی رسانه‌ها از صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در قالب جشنواره شهید رجایی تجلیل و تکریم می‌کنیم و بر این باوریم بدون بازوی توانمند رسانه‌ای کنترل، مهار و اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر استان اردبیل اظهار کرد: به نمایندگی از تمامی رسانه‌ها از صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در قالب جشنواره شهید رجایی تجلیل و تکریم می‌کنیم و بر این باوریم بدون بازوی توانمند رسانه‌ای کنترل، مهار و اقدامات پیشگیرانه در شرایط کرونایی امکان‌پذیر نبود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ما همه داشته‌های خود را مرهون رشادت دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

استاندار اردبیل به آغاز سال تحصیلی و شرایط کرونایی در برنامه‌ریزی‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: امسال با فروکش کردن کرونا سال تحصیلی به صورت ترکیبی در شرایط حضوری و مجازی آغاز شده ولی امیدواریم به تدریج تحصیل دانش‌آموزان در شرایط حضوری را به شکل کامل شاهد باشیم.

بهنام‌جو با قدردانی از تلاش مدیران، کارشناسان و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی افزود: انتخاب دستگاه‌های برتر از بین ۵۱ دستگاه فعال در استان کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بوده که در ماه‌های اخیر با ارزیابی عملکردها در حوزه‌های مختلف در نهایت پنج دستگاه برتر استانی در گروه‌های اعلام شده معرفی و از آنها تجلیل می‌شود.

وی انتخاب دانشگاه علوم پزشکی را در این شرایط سخت کرونایی انتخابی مناسب در تجلیل و تکریم از مجاهدت کادر درمانی اعلام کرد و ادامه داد: در استان اردبیل در سخت‌ترین شرایط با تلاش شبانه‌روزی کادر بهداشتی و درمانی کنترل بیماری کرونا انجام شده و امروز وضعیت با ثبات و پایداری را در مهار این بیماری شاهد هستیم.

بهنام‌جو در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار ارتقا سلامت مردم، فعالیت‌های اقتصادی و پشتیبانی‌هایی که امور مالیاتی از اصناف انجام داده بسیار مناسب و همراه با رضایت کسبه و بازاریان بوده که قطعاً خدمات ارائه شده در این حوزه می‌تواند گسترش پیدا کند.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه ۹۳ درصد خود اظهاری مالیاتی در استان انجام شده که نسبت به سال‌های گذشته آمار و ارقام تفاوت فاحشی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: آرامش نسبی در استان در حوزه اقتصادی برقرار است و سعی امور مالیاتی بر این است تا شرایط منصفانه‌ای را در دریافت مالیات از مشاغل و گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا در نظر بگیرد.

وی به فعالیت‌های حوزه گردشگری و انجام زیرساخت‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: در بخش آب منطقه‌ای نیز فعالیت‌های خوبی در تکمیل پایاب سدها به ویژه سد سبلان، سد گیوی و خداآفرین در حال انجام است و آب منطقه‌ای در شرایط خشکسالی توانسته در بخش آب مدیریت مناسبی را برقرار کند.

بهنام‌جو بیان کرد: امور اقتصادی و دارایی نیز با جذب مناسب اعتبارات بودجه از محل تبصره ۱۲ سعی کرده تا به تکمیل پروژه‌های زیربنایی استان کمک کند که امسال نیز رقم این ردیف تا ۹۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

استاندار اردبیل با قدردانی از همراهی خوب رسانه‌ها در شرایط کرونایی در انتشار اخبار و رویدادها تصریح کرد: به نمایندگی از تمامی رسانه‌های مکتوب، مجازی، ‌ها و سایر رسانه‌های فعال استان با تجلیل از صدا و سیما تلاش می‌کنیم تا همواره قدردان این ظرفیت عظیم و ارزشمند باشیم.

انتهای پیام/

منبع