امیدعلی رعنایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مردم ایران در ۲۲ بهمن به معنای واقعی حماسه‌ای باشکوه در پشتیبانی از نظام اسلامی خلق کردند در حالی که دشمنان توان و جرأت پخش این تصاویر را ندارند و سعی می‌کنند در پشت صحنه حیرت و تعجب خود […]

امیدعلی رعنایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مردم ایران در ۲۲ بهمن به معنای واقعی حماسه‌ای باشکوه در پشتیبانی از نظام اسلامی خلق کردند در حالی که دشمنان توان و جرأت پخش این تصاویر را ندارند و سعی می‌کنند در پشت صحنه حیرت و تعجب خود را از این حضور مردم نشان دهند.

وی تصریح کرد: دشمنانی که تا دیروز اقدام به بزرگنمایی تحرکات عده‌ای قلیل می‌کردند، امروز ناتوان از پخش تصاویر امیدبخش ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب هستند در حالی که حقیقت آزادی و دموکراسی نظام غرب با این شیطنت زیر سوال رفته است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل گفت: تمام نقشه‌های یک سال دشمنان با حضور معنادار ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نقش بر آب شد و امروز سخن از وحدت و همبستگی داخلی است و این راهپیمایی سرآغاز همگرایی بیشتر در داخل و انفعال دشمنان خواهد شد.

رعنایی با بیان اینکه دشمن همچنان حیرت‌زده و متحیر از این حضور بی‌نظیر و باشکوه است، افزود: ملت ایران نشان داد که بعد از گذشت ۴۴ سال همچنان دلداده امام، شهدا و دستاورد عظیم ۴۴ ساله است و هرگز از مسیر، آرمان انقلاب و ولایت بازنگشته و در این مسیر حتی حاضر هستند جان خود را نیز تقدیم کنند.

وی تحرکات استکبار جهانی را برای تحریک کردن جوانان و نوجوانان به تجمعات غیرقانونی در ماه‌های گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه این فتنه‌گری‌ها و آشوب‌های بیگانگان نتیجه‌ای معکوس داشته و ملت ایران بار دیگر با قدرت نرم حضور خود استکبار جهانی را زمین‌گیر کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: در ادامه مسیر انقلاب ما به همین همبستگی‌ها نیاز داریم تا زمینه پیشبرد اهداف نظام اسلامی را فراهم کرده و دشمن را در مسیر خود متزلزل‌تر از گذشته کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر