به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و فضیلت نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه از نمازهایی است که برای شرکت در آن آیات و روایات متعددی از بزرگان دین وجود دارد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و فضیلت نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه از نمازهایی است که برای شرکت در آن آیات و روایات متعددی از بزرگان دین وجود دارد و به همین دلیل این نماز از نمازهای پرفضیلت برای مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی و آداب اجتماعی وظیفه همگان است و سبب ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه می‌شود، تصریح کرد: برخی افراد نصفه شب در جشن‌های عروسی با راه انداختن کاروان‌های عروسی و استفاده از ترقه و تیراندازی با اسلحه شکاری، سبب ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر و مزاحمت برای شهروندان و سلب آسایش مردم می‌شوند که باید دستگاه قضائی با این‌گونه ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه موجب پیشگیری از آسیب به مملکت می‌شود، گفت: رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف وحدت، اتحاد، همبستگی و پشتیبانی از ولایت فقیه است و تا زمانی که حول محور ولایت فقیه و اسلام همدل و همزبان باشیم، همچون گذشته در همه امور موفق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی افزود: امروزه مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم مأیوس کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردم با مقاومت، آگاهی و اتحاد تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش نیروی زمینی در منطقه گوشه‌هایی از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران بود که این عزت و اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در زمینه نظافت شهری بیش از این تلاش کند، اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر زمین‌های خالی داخل شهر را سر و سامان دهند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با تشکر از قشر زحمتکش نانوایان بیان کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت گرفته و با نانوایی‌های متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/

منبع