محبوب حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با ۹۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار این کار هم‌اکنون با سرعت در حال انجام است و با توجه به اینکه محور کلور -درام در حال اجراست به دنبال تکمیل محور گردشگری سرعین – آلوارس و کریق – آرموداق هستیم. مدیرکل راه و شهرسازی […]

محبوب حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با ۹۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار این کار هم‌اکنون با سرعت در حال انجام است و با توجه به اینکه محور کلور -درام در حال اجراست به دنبال تکمیل محور گردشگری سرعین – آلوارس و کریق – آرموداق هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم ولی خدمت‌رسانی به مردم برای تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و امید می‌رود با تخصیص اعتبارات مناسب روند توسعه بزرگراه‌ها با شتاب ادامه یابد.

حیدری تصریح کرد: حفاری تونل دوم حیران با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اتمام است که در سال آینده با انتخاب پیمانکار جدید و راه‌اندازی مسیر دو طرف تونل آغاز می‌شود و درصدد هستیم با تامین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار شاهد عبور خودروها از این مسیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه محور بزرگراهی نیر – سراب و کمربندی نیر در حال حاضر در مرحله اجرایی است گفت: با پیگیری‌های مستمر مسئولان به دنبال جذب اعتبارات برای رسیدن به روند اجرایی مناسب هستیم که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می‌رود تلاش‌های انجام یافته در این زمینه مثمرثمر واقع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه در نظر گرفته که از ردیف‌های ملی ۲۸۰ میلیارد تومان و از محل تهاتر نفت ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار