عباس جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بزرگراه بیله‌سوار به گرمی و اتصال آن به مرکز استان جز راه‌های شریانی ترانزیتی است که باید پیمانکاران در این مسیر با تلاش مضاعف بخش عظیمی از چهار خطه بیله‌سوار به سه راهی گرگ‌تپه را آماده بهره‌برداری کنند. وی تصریح کرد: با تأمین […]

عباس جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بزرگراه بیله‌سوار به گرمی و اتصال آن به مرکز استان جز راه‌های شریانی ترانزیتی است که باید پیمانکاران در این مسیر با تلاش مضاعف بخش عظیمی از چهار خطه بیله‌سوار به سه راهی گرگ‌تپه را آماده بهره‌برداری کنند.

وی تصریح کرد: با تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت قرارگاه خاتم‌الانبیا به پروژه بزرگراهی بیله‌سوار به گرمی سرعت داده و هر چه سریعتر این مسیر ارتباطی باید به چهار خطه ایمن و کم حادثه در حوادث رانندگی تبدیل شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ علاوه بر این محور، راه ارتباطی پارس‌آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر نیز نیاز به تلاش و پیگیری پیمانکاران است تا وعده داده شده در تکمیل و بهره‌برداری ۴۰ کیلومتر از این مسیر در سال آینده تحققی عینی پیدا کند.

جهانگیرزاده افزود: در کنار تلاش پیمانکاران، بهتر است بخش عظیمی از مطالبات آنها نیز پرداخت شود تا طرح‌های بزرگراهی با تأخیر و تعلل انجام نشده بلکه روند سریع به خود بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این محورهای مواصلاتی از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز استان هستند که سالانه تعداد زیادی از هموطنان در این مسیرها جان خود را از دست می‌دهند و بهتر است راه و شهرسازی در کنار راهداری به تجهیز و مناسب‌سازی این مسیرهای ارتباطی کمک کرده و استانداردهای لازم را در این محورها فراهم کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با پیگیری‌های مستمر تأمین منابع مالی از طریق فاینانس بانکی برای محورهای مواصلاتی بزرگراهی شمال استان در حال جذب و پرداخت به حساب پیمانکاران است که قطعا در ماه‌های باقیمانده از فصل کاری این فرآیندها سرعت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع