به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نخستین همایش معرفی گروه مصیبی “پارکت امیران” با حضور جامعه مهندسی اردبیل در هتل یاکاموز این شهر برگزار شد. در این همایش جواد مصیبی مدیرعامل پارکت امیران با بیان اینکه هدف گذاری مجموعه ایجاد و راه اندازی ۱۰۰ خانه امیران در سطح کشور است گفت: به لحاظ کیفیت تولیدات، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نخستین همایش معرفی گروه مصیبی “پارکت امیران” با حضور جامعه مهندسی اردبیل در هتل یاکاموز این شهر برگزار شد.

در این همایش جواد مصیبی مدیرعامل پارکت امیران با بیان اینکه هدف گذاری مجموعه ایجاد و راه اندازی ۱۰۰ خانه امیران در سطح کشور است گفت: به لحاظ کیفیت تولیدات، پارکت امیران توان رقابت با تولیدات کشورهای منطقه از جمله ترکیه را دارد.

وی اظهار کرد: گروه مصیبی و مجموعه امیران در کنار تولید پارکت لمینت، اقدام به تولید دیگر محصولات مورد نیاز بازار داخلی که چندان ارتباطی به لمینت هم ندارد، کرده است.

راه اندازی ۱۰۰ خانه امیران در سطح کشور

مدیرعامل پارکت امیران با اشاره به افتتاح خانه امیران در اردبیل اظهار کرد: در کنار نزدیکی اردبیل به استان آذربایجان شرقی، گذر جاده ابریشم از این استان موقعیت استراتژیک ویژه ای به اردبیل بخشیده که این موضوع می تواند در رونق بازار هدف مجموعه، موثر باشد.

مصیبی با اشاره به کیفیت تولیدات مجموعه امیران اظهار کرد: خوشبختانه پارکت امیران هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات، در سطحی فراتر از محصولات تولیدی دیگر برندها قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا کشور دیگر احساس نیازی به واردات پارکت از کشورهای همسایه نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ما امروز با تولید پارکت‌ های باکیفیت بالا نه تنها جلوی واردات و خروج ارز کشور را گرفته ایم بلکه در حال حاضر در مسیر ارزآوری نیز قرار داریم.

مدیرعامل گروه صنعتی مصیبی با بیان اینکه مجموعه مصیبی متشکل از چهار شرکت امیران تجارت سهند (تولیدکننده پارکت لمینت)، امیران ملامینه (تولیدکننده انواع درب ضدسرقت)، امیران سلولز (خدمات آغشته سازی کاغذهای دکوراتیو) و امیران کارتن (تولید انواع کارتن) فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: مجموعه امیران در کنار تولید محصول با کیفیت، نسبت به خدمات پس از فروش در جهت ایجاد حس اعتماد در بین مردم خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد.

پارکت لمینت ریسک پذیری بالایی دارد

در این همایش فاضلی مهر مدیر واحد خدمات پس از فروش امیران هم با اشاره به کیفیت و تنوع محصولا تولیدی در مجموعه امیران اظهار کرد: ما اعتقاد داریم محصول پارکت لمینت ریسک پذیری بالایی دارد و نیاز هست که مراقبت های ویژه ای هم داشته باشد.

راه اندازی ۱۰۰ خانه امیران در سطح کشور

وی اظهار کرد: بدون شک در خرید یک محصول، تنوع و کیفیت، بخشی از ایده آل مشتری است اما بخش مهم دیگر، مربوط به خدمات پس از فروش محصول است.

فاضلی با اشاره به گارانتی ۵ ساله محصولات تولیدی پارکت لمینت امیران گفت: باتوجه به هزینه بالای پارکت لمینت برای خریداران، شرکت امیران در جهت اعتماد سازی و راحتی خیال خریداران، وارانتی محصولات را نیز در گرفته است.

مدیر واحد خدمات پس از فروش امیران اظهار کرد: با ارائه خدمات ویژه پس از فروش، این آسودگی خیال هم به مشتری و هم عاملیت فروش داده می شود که نگران آسیب دیدگی محصولات تولیدی نباشند.

فاضلی در پایان اظهار کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت پیشنهاد و انتقادات خریداران از محصول تولیدی امیران است که می تواند در راستای ارتقای هرچه بهتر کیفیت تولیدات موثر باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار