رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: محوطه گردشگری در روستای قاسم کندی گرمی راه اندازی می‌شود.

به گزارش آذرمغان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی در بازدید از ظرفیت‌های گردشگری روستای قاسم‌کندی گفت: صدور موافقت اصولی برای پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در روستای قاسم‌کندی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی در دست اقدام است.

او با اشاره به اجرای این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی افزود: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این محوطه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است که با صرف آن شاهد راه‌اندازی محوطه گردشگری در روستای قاسم‌کندی و اشتغال تعدادی از افراد در این محوطه خواهیم بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون پنج مورد موافقت اصولی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان گرمی صادر شده است.

حسین‌زاده حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های مهم در استان برشمرد و گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در شهرستان تلاش می‌کنیم تا زمینه برای تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاران فراهم شده و بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به فعالیت کنند.

انتهای پیام/