به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، معروف خسروی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف در جنوبی ترین نقطه استان اردبیل همچنان ادامه دارد و بسیاری از روستاها و مناطق خلخال درگیر برف و کولاک هستند. وی با اشاره به اینکه خلخال و محورهای اصلی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، معروف خسروی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف در جنوبی ترین نقطه استان اردبیل همچنان ادامه دارد و بسیاری از روستاها و مناطق خلخال درگیر برف و کولاک هستند.

وی با اشاره به اینکه خلخال و محورهای اصلی آن در مسیر پونل همه ساله به دنبال بارش برف مسدود شده و حتی ماه‌ها طول می‌کشد تا تردد دوباره در این مسیر از سر گرفته شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از ادامه تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های مسدود روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه راهداران در حال حاضر راه ۱۲۰ روستا از مجموع راه‌های مسدود شده بازگشایی شده است.

خسروی بیان کرد: تلاش راهداران خلخال برای بازگشایی راه مسدود ۲۲ روستای باقیمانده شهرستان نیز ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال ادامه داد: حجم سنگین برف همراه با کولاک سبب کندی در روند بازگشایی برخی از راه‌های صعب العبور کوهستانی و برفگیر خلخال شده است.

خسروی اظهار کرد: در برخی از محورهای ارتباطی روستایی از جمله راه میان‌رودان در بخش شاهرود ارتفاع برف به بیش از یک متر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مردم شهرستان خلخال در حالی شاهد دمای زیر ۱۸ درجه سانتیگراد هستند که کاهش ۹ درجه‌ای دمای هوا در این شهرستان در مقایسه با روز گذشته جالب توجه است.

در حالی که حداقل دمای هوای دیروز خلخال به هشت درجه زیر صفر رسیده بود، صبح امروز دمای هوای این شهر به ۱۸ درجه زیر صفر کاهش یافت.

برودت هوا سبب یخبندان سطح معابر عمومی شهر شده و پلیس راهور خلخال نسبت به هشیاری رانندگان درون شهری اطلاعات پیشگیرانه را صادر کرده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر