محمد فداییان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور رسالت عظیم آموزشی را به شکل فراگیر به عهده دارد تا جوانان این مرز و بوم از ظرفیت تحصیلی این دانشگاه با هزینه‌ای کمتر استفاده کنند. وی تصریح کرد: به ابتکار جمعی از خیرین و افراد نیکوکار در استان اردبیل مراکز […]

محمد فداییان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور رسالت عظیم آموزشی را به شکل فراگیر به عهده دارد تا جوانان این مرز و بوم از ظرفیت تحصیلی این دانشگاه با هزینه‌ای کمتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: به ابتکار جمعی از خیرین و افراد نیکوکار در استان اردبیل مراکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده تا با استفاده از این ظرفیت دانشجویان بی‌بضاعت و نیازمند به مدت چهار سال در مسیر تحصیل خود بورسیه شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: تمام هزینه‌های تحصیلی این دانشجویان از طریق ظرفیت مالی مراکز نیکوکاری تأمین و پرداخت خواهد شد تا آنها با خیال راحت بتوانند تحصیلی رایگان انجام دهند.

فداییان افزود: این حمایت و بورسیه مالی برای رشته‌های علوم قرآنی، فیزیک، ریاضی، زمین‌شناسی، فقه و مبانی و حقوق خواهد بود که دانشجویان در صورت تمایل برای بهره‌مندی از این بورسیه می‌توانند به محض شروع سال تحصیلی به مرکز نیکوکاری پیام نور مراجعه و مدارک لازم را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تا پنجم شهریورماه فرصت ثبت‌نام برای علاقمندان فراهم شده تا با مراجعه به سایت سنجش در انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه شرکت کرده و بعد از پذیرش از طریق مرکز نیکوکاری مراحل بورسیه تحصیلی را انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: علاقمندان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور بدون محدودیت می‌توانند در رشته مورد نظر ثبت‌نام و بعد از انجام مراحل قانونی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند تا زمینه تحصیل آنها فراهم آید.

انتهای پیام/

منبع