داریوش امانی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت عادلانه بین کارکنان با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تعیین تکلیف نیروها با سرعت قابل قبول در دستور کار بوده و درصدد به دنبال تبدیل وضعیت ایثارگران هستیم. وی بیان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران را به عنوان […]

داریوش امانی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت عادلانه بین کارکنان با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تعیین تکلیف نیروها با سرعت قابل قبول در دستور کار بوده و درصدد به دنبال تبدیل وضعیت ایثارگران هستیم.

وی بیان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران را به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در نظر گرفته و به دنبال تبدیل آن به یک نوع قرارداد هستیم که انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت‌های به عمل آمده نسبت به تعیین تکلیف نیروها به سرعت ورود پیدا کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: پرداختی‌های عادلانه کارکنان جزو اولویت‌های اساسی بوده و با توجه به اینکه سازمان راهداری پرسنل را به ۲۲ هزار نفر ارتقا داده و ساختار خوبی ندارد در سال‌های گذشته در حوزه ماشین‌آلات و پرسنل شاهد نوعی رهاشدگی هستیم.

امانی ادامه داد: اصلاح ساختار این سازمان در دستور کار قرار گرفته و با ساماندهی نیروی انسانی در کوتاه‌ترین زمان به دنبال به‌کارگیری نیروها هستیم تا بتوانیم پاسخگوی نیروهای گزینش انتصابات مدیران ادارات و معاونت باشیم.

وی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی با همکاری مجلس و دستگاه‌های مربوطه جزو اولویت‌های اساسی است و درصدد هستیم نسبت به ساماندهی راهداران و فراهم‌سازی شرایط برای تحقق اهداف مورد نظرهستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: راهداری در حال حاضر با فرسودگی ماشین‌آلات مواجه بوده و درصدد هستیم تا نیمه سال آینده نسبت به نوسازی ناوگان گام برداشته و به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

تمامی نقاط کشور درگیر بارش برف و باران هستند

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار کرد: در حال حاضر تمامی نقاط کشور درگیر باران و برف بوده و گردنه‌های کشور تحت مدیریت راهداری است و با توجه به این که شریان‌های اصلی کشور باز است مشکلی از حیث تردد گزارش نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است تعدادی از ماشین‌آلات از کارخانجات داخلی و خارجی خریداری شود بنابراین در مرحله اول ۶۰۰ دستگاه ناوگان راهداری و ماشین‌آلات وارد مدار و تا شش ماه آینده تمامی دستگاه‌های مصوب دولت خریداری می‌شود.

امانی تصریح کرد: خریداری بخشی از ماشین‌آلات راهداری در مناطق کوهستانی همچون اردبیل در دستور کار قرار گرفته تا این استان با مجهز شدن به آخرین امکانات راهداری ماموریت‌های محوله را به راحتی پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: نقاط صعب العبور و گردنه‌های کشور تحت مدیریت راهداری است و از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و با توجه به این که تردد در محورهای مواصلاتی با بارندگی به صورت روان ادامه دارد و مشکلی از حیث تردد گزارش نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: سامانه جامع گویای ۱۴۱ راهداری برای گزارش آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار