به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حاتم طهماسبی عصر دوشنبه در جریان راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در مناطق ییلاقی مشگین‌شهر اظهار کرد: چهار خانه بهداشت در مناطق ییلاقی مشگین‌شهر و ۶ خانه بهداشت موقت نیز در سایر مناطق ییلاقی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا عشایر کوچنده از خدمات بهداشتی، درمانی بهره‌مند شوند. وی تصریح کرد: ایل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حاتم طهماسبی عصر دوشنبه در جریان راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در مناطق ییلاقی مشگین‌شهر اظهار کرد: چهار خانه بهداشت در مناطق ییلاقی مشگین‌شهر و ۶ خانه بهداشت موقت نیز در سایر مناطق ییلاقی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا عشایر کوچنده از خدمات بهداشتی، درمانی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: ایل شاهسون سومین ایل بزرگ و دارای جمعیت عشایری مولد است که در عرصه تولید بیشترین حمایت را از نظام اسلامی و مردم انجام می‌دهند.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل استقرار بخشی از ایل شاهسون را در ییلاقات مختلف یادآور شد و گفت: عشایر کوچنده به ییلاقات سبلان دغدغه‌مند تأمین تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند بودند که مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی، ۱۰ خانه بهداشت در قالب کانکس در این مکان‌ها راه‌اندازی شود.

طهماسبی افزود: امیدواریم در این خانه‌های بهداشت خدمات ارائه شده مناسب و مطلوب بوده و در کنار آن واکسیناسیون علیه بیماری‌های مختلف به ویژه کرونا را شاهد باشیم.

وی به ضرورت تأمین خودروهای کمک‌دار برای ارائه خدمات بهداشتی‌، درمانی اشاره کرد و ادامه داد: مراکز بهداشتی، درمانی موظف شدند تا تأمین خودروها را انجام دهند تا خدمات‌رسانی به صورت به موقع و بدون تأخیر و تعلل انجام شود.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در سایر مناطق عشایری استان به ویژه قشلاق‌ها نیز خدمات و سرویس‌دهی بهداشتی، درمانی مطلوبی را شاهد باشیم که قطعاً در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا عشایر کوچنده و اسکان یافته در مناطق مختلف استان از خدمات آموزشی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی و سایر خدمات ارائه شده نظام جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شده تا شاهد رضایتمندی آنها باشیم.

انتهای پیام/

منبع