به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به منظور پیگیری پیشرفت پروژه راهبردی «توسعه سواحل مکران»، آبگیری سد کهیر و آغاز عملیات لوله‌گذاری پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان‌های نوار شرقی کشور، فردا عازم سیستان و بلوچستان خواهد شد. رئیسی صبح فردا پنجشنبه به منظور پیگیری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به منظور پیگیری پیشرفت پروژه راهبردی «توسعه سواحل مکران»، آبگیری سد کهیر و آغاز عملیات لوله‌گذاری پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان‌های نوار شرقی کشور، فردا عازم سیستان و بلوچستان خواهد شد.

رئیسی صبح فردا پنجشنبه به منظور پیگیری میزان پیشرفت پروژه راهبردی «توسعه سواحل مکران»، آغاز رسمی آبگیری سد کهیر، عملیات آبرسانی روستایی و آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و در نهایت خراسان رضوی به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور در این سفر همچنین در راستای تقویت سیاست و روابط همسایگی با حضور «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان بازارچه مرزی پیشین به عنوان یکی از ۶ بازارچه در حال راه‌اندازی میان ایران و پاکستان و نیز پست و خط مبادله برق میان دو کشور را افتتاح خواهند کرد.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس