در اجرای طرح سپاس فرمانده و مسئول عقیدتی مرزبانی و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی با حضور در منزل شهیدان ایوب خراباتی، احمد نریمانی و بالا طلوعی و جانباز علی حیدر نریمانی از خانواده‌های معظم دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش آذرمغان، بهبودی، فرمانده مرزبانی شهرستان گرمی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خدمت به خانواده شهدا خدمت به خود شهدای گرانقدر است؛ هرچه داریم از برکت شهدا است و باید تلاش کنیم که اهداف شهدا از یادها نرفته و به آن عمل شود. شهیدان سند افتخار و غیورمردانی هستند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

 

در ادامه حجت الاسلام دلیر مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی اظهار داشت: مسئولان باید با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شوند و تلاش کنند تا مشکلات این عزیزان حل شود. امروز وظیفه ما این است به وصایای شهدا عمل کنیم و توصیه های آنان را در زندگی و جامعه پیاده نماییم و کاری کنیم که شهدا از ما راضی شوند و سبک زندگی اسلامی شهدا را تا حد امکان در جامعه رواج دهیم.

طوماری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی نیز با اشاره به فداکاری‌های شهدا و جامعه ایثارگری گفت: شهیدان بزرگی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده امروز بهترین الگو برای جامعه ما هستند که جان خود را برای حفظ این نظام و انقلاب فدا کردند و ما باید بدانیم که همه بدهکار شهدا و ایثارگران هستیم و هر آنچه را که در توان داریم برای حفظ این انقلاب باید به‌کارگیریم.

انتهای پیام/