مصطفی برها فعال صنعت چوب و مبلمان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان هدف ما داخل کشور است گفت: عمده صادرات ما به کشور عراق است چراکه به لحاظ ارتباط گیری، راحت تر و به جهت اقتصادی، برای ما به صرفه است. وی تصریح کرد: کشورهای اطراف […]

مصطفی برها فعال صنعت چوب و مبلمان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان هدف ما داخل کشور است گفت: عمده صادرات ما به کشور عراق است چراکه به لحاظ ارتباط گیری، راحت تر و به جهت اقتصادی، برای ما به صرفه است.

وی تصریح کرد: کشورهای اطراف مثل ارمنستان و آذربایجان هم بیشتر کالای ترک را پسند می کنند.

مدیرشرکت چوبکده تهران با بیان اینکه مبلمان تولیدی در کشورهای خارجی کیفیت بیشتری از تولیدات ایرانی دارد گفت: مردم به دنبال کار با کیفیت هستند اما به جهت تحریم، به ناچار از تولیدات داخلی استفاده می کنند.

برها با اشاره به موضوع تحریم تصریح کرد: طبیعی است که تولیدات خارجی بهتر از تولیدات ما باشد؛ چراکه این کشورها از مجهزترین امکانات در تولیدات استفاده می کنند که به دلیل تحریم این امکان برای ما مقدور نیست.

فعال صنعت چوب و مبلمان با بیان اینکه ما قبلا از دولت انتظار حمایت داشتیم گفت: در شرایط فعلی هیچ انتظاری از دولت نداریم فقط می خواهیم چوب لای چرخ کاسب نگذراند.

وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته کرونا، تحریم و تورم بر کسب و کار اصناف سایه افکنده است گفت: در شرایط کنونی مردم قدرت خرید ندارد. مبل راحتی که در سال ۹۶، ۴ _ ۵ میلیون تومان می فروختیم حالا ۲۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

برها با بیان اینکه در آتش تورم سوخته ایم گفت: در شرایط فعلی تهیه جهیزیه برای خانوار بسیار سخت شده است.

انتهای پیام/

منبع