محمود عباس‌زاده مشگینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور با تصویب نمایندگان مجلس برای فراهم‌سازی شرایط مساعد و زمینه اجرایی آن جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم. وی […]

محمود عباس‌زاده مشگینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور با تصویب نمایندگان مجلس برای فراهم‌سازی شرایط مساعد و زمینه اجرایی آن جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کاهش مالیات فعالان بخش تولید در بودجه سال آینده در دستور کار است، گفت: افزایش بودجه عمرانی و تامین ارز مورد نیاز برای خرید کالاهای اساسی از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هموارسازی تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برای سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه و ایجاد حرکت تحولی در این حوزه با تلاش نمایندگان مجلس جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که امید می‌رود تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آید.

عباس‌زاده مشگینی خاطرنشان کرد: حمایت از کارکنان دولت برای افزایش ۲۰ درصدی در حقوق و مزایای کارکنان باید مورد توجه واقع شود و در کنار آن بتوانیم با انضباط مالی دولت کسری بودجه به حداقل برسد و در کنار رشد منطقی مالیات‌ها درصدد هستیم موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور با راهکارهای منطقی و سر و سامان بخشی به وضعیت موجود جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه روند افزایشی تورم در حوزه‌های مختلف سبب مشکلات عدیده‌ای در این زمینه شده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: دستیابی به ثبات اقتصادی در کشور و کاهش تنگناهای معیشتی مردم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و ایجاد ثبات اقتصادی بیشتر جزو اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار