صدیف بدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: خوشبختانه روند واکسیناسیون در هفته‌های اخیر سرعت قابل توجهی یافته است و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم واکسیناسیون سراسری را تا فصل زمستان به اتمام برسانیم. وی با بیان اینکه در مدیریت کرونا فقط مردم مقصر نیستند اظهار کرد: کارنامه دولت قبلی در این زمینه قابل […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: خوشبختانه روند واکسیناسیون در هفته‌های اخیر سرعت قابل توجهی یافته است و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم واکسیناسیون سراسری را تا فصل زمستان به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه در مدیریت کرونا فقط مردم مقصر نیستند اظهار کرد: کارنامه دولت قبلی در این زمینه قابل قبول نبوده است که امید می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و مهم انجام یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: دولت در مواقع حساس به ویژه در دوران قرنطینه، از کسبه و بازاریان و نیز بخش خصوصی حمایتی انجام نداد و حتی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم به صورت رایگان توزیع نکرد که این مسئله در برخی موارد سبب بروز مشکلاتی شد.

بدری تصریح کرد: اجرای کند طرح واکسیناسیون نیز از طرفی سبب جولان کرونا در کشور شد و به همین منظور مشکلات در این زمینه روز به روز افزایش یافت که نیاز به مدیریت جهادی دارد.

وی در پایان از آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل شبکه فاضلاب اردبیل از محلات کم‌برخوردار شهر اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این عملیات به طول پنج کیلومتر در شهرک‌های شکوهی، کاشانی، بعثت و مناطق پیرامون اجرایی شده و با تأمین اعتبارات با جدیت ویژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع