سیدعلیرضا موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکت گلدسیستم، طراحی و اجرای پروژه های نظارتی با دوربین مداربسته و پروژه های امنیتی است. وی که نمایندگی شرکت های ورتینا و پیناکل را در اردبیل برعهده دارد گفت: برند پیناکل تولیدکننده داخلی است اما ورتینا وارداتی است. مدیرعامل شرکت گلدسیستم […]

سیدعلیرضا موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکت گلدسیستم، طراحی و اجرای پروژه های نظارتی با دوربین مداربسته و پروژه های امنیتی است.

وی که نمایندگی شرکت های ورتینا و پیناکل را در اردبیل برعهده دارد گفت: برند پیناکل تولیدکننده داخلی است اما ورتینا وارداتی است.

مدیرعامل شرکت گلدسیستم با بیان اینکه تولیدات داخل کشور هم کیفیت خوب و هم قیمت مناسبی دارند گفت: بیشتر همکاران ما به دنبال استفاده از کالاهای ایرانی هستند.

موسوی با بیان اینکه عموم مردم باتوجه به وضعیت اقتصادی خود محصولاتی که کیفیت نسبتا پایین تری دارند سفارش می دهند گفت: در مقابل سازمان های دولتی و خصوصی و کارخانجات با برندهای خاص کار می کنند.

وی اظهار کرد: قطعات حوزه آی تی با دلار محاسبه می شود و به همین جهت نوسانات پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ارز در کار ما بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت گلدسیستم با اشاره به مشکلات بیمه ای، مالیاتی و گمرکی و نوسانات ارزی گفت: ما انتظار داریم دولت از شرکت های خرد حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع