به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نتایج هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی رقم خورد که پرسپولیس به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک تغییراتی را در بالای جدول به وجود آورد تا با توجه به پیروزی سپاهان اصفهان مقابل گل گهر سیرجان صدر جدول به زردپوشان اصفهانی برسد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نتایج هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی رقم خورد که پرسپولیس به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک تغییراتی را در بالای جدول به وجود آورد تا با توجه به پیروزی سپاهان اصفهان مقابل گل گهر سیرجان صدر جدول به زردپوشان اصفهانی برسد.

تک امتیاز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حالی رقم خورد که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به همراه دستیاران و بازیکنانش نسبت به قضاوت منصوریان داور مسابقه انتقاد داشتند و اخراج علیرضا بیرانوند را ناحق توصیف کردند.

گل محمدی در نشست خبری پس از بازی حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس را دلیل اصلی اشتباهات متوالی داوران در بازی‌های این تیم دانسته بود.
محمد برزگر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر ضمن اشاره به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در این دیدار راجع به صحبت‌های یحیی گل محمدی و شرایط تیم‌ها در جدول صحبت کرد.

دوست ندارم صحبت‌های گل‌محمدی را باور کنم/ آدم را به شک می‌اندازند

تصمیم داور همه چیز را شامل شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تساوی صفر – صفر این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: بار فنی بازی قبل از اخراج علیرضا بیرانوند نشان می‌داد می‌توان انتظار یک دیدار تاکتیکی بالا را داشت اما تصمیم داور تأثیر مستقیم روی روند نمایش پرسپولیس گذاشت.

برزگر ادامه داد: پرسپولیس مجبور به تغییر تاکتیک خود شد. چاره‌ای نداشت بازی را با نفوذ از عمق دفاع آلومینیوم ادامه دهد. با وجود اینکه پرسپولیس ۱۰ نفره بود باز هم صاحب توپ و میدان بود اما تصمیمات داوری تأثیرات مستقیم روی نتیجه بازی گذاشت.

دوست ندارم صحبت‌های گل محمدی را باور کنم

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اظهارات منتقدانه یحیی گل محمدی پس از پایان این مسابقه یادآور شد: اینکه یک سیستم نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود را دوست ندارم باور کنم. به هر حال اشتباهات داوری جزئی از مسابقه است ولی وقتی مدام علیه یک تیم تکرار می‌شود شک برانگیز است. من داور نیستم اما واقعاً انتظار می‌رود حاشیه‌ها به حداقل برسد. چون با تکرار این مسائل همه دنبال مقصر می‌گردند.

دوست ندارم صحبت‌های گل‌محمدی را باور کنم/ آدم را به شک می‌اندازند

هم آموزش می‌خواهیم هم VAR

برزگر درباره تلاش فدراسیون فوتبال مبنی بر نصب و تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: فکر می‌کنم زمان آن رسیده که از بهترین ابزار سلامت در فوتبال استفاده کنیم. علاوه بر WAR به آموزش و حفظ آرامش برای مربیان نیاز داریم. حاشیه‌های فوتبالی خیلی پررنگ شده است. باید آنها را کاهش دهیم.

پرسپولیس همچنان بهترین تیم لیگ است

او درباره پیروزی سپاهان مقابل گل گهر سیرجان صعود زردپوشان به صدر جدول لیگ برتر تصریح کرد: بازی دو تیم را ندیده ام اما سپاهان و گل گهر بضاعت کافی برای حضور در کورس قهرمانی را دارند. احترام زیادی برای تیم‌های مدعی قهرمانی قائل هستم اما به صراحت می گویم توان فنی و تاکتیکی پرسپولیس خیلی بالاتر از آنهاست و تیمی که مستحق قهرمانی است شاگردان گل محمدی هستند. البته که صحبت از قهرمانی زودهنگام اشتباه است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر