به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ریانووستی، گروه هکری روسی «RaHDit» اعلام کرد که محاصره گروه بزرگی از نیروهای اوکراینی در نزدیکی شهر «ماریوپل» و تسلیم شدن آنها به دلیل دستورات شدید کی یف مبنی بر عدم تسلیم شهر، امکان پذیر شد. یکی از اعضای گروه مذکور در گفتگو با ریانووستی در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ریانووستی، گروه هکری روسی «RaHDit» اعلام کرد که محاصره گروه بزرگی از نیروهای اوکراینی در نزدیکی شهر «ماریوپل» و تسلیم شدن آنها به دلیل دستورات شدید کی یف مبنی بر عدم تسلیم شهر، امکان پذیر شد.

یکی از اعضای گروه مذکور در گفتگو با ریانووستی در این باره گفت: این مسئله زمانی بود که نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین پیشنهاد عقب نشینی از ماریوپل و خروج نیروها را دادند و زمانی که آنها از انجام این کار منع شدند، در نتیجه، علاوه بر گردان ملی‌گرای آزوف، تفنگداران دریایی و دفاعی نیز به کارخانه فولاد «آزوفستال» آمدند. هر کس آنجا بود، همه شأن محاصره شدند فقط به این دلیل که دفتر رئیس جمهور گفته بود که هرگز از ماریوپل عقب نشینی نشود و ما هرگز ماریوپل را تسلیم نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از نقطه نظر نظامی، استدلال نظامیان ارتش اوکراین مبنی بر این بود که این اقدامی نامناسب است، افزود: شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، اما دفتر رئیس جمهور تصمیم دیگری گرفت. اما در «لیسیچانسک» ارتش اوکراین با این وجود توانست رهبران خود و رهبران سیاسی این کشور را متقاعد کند که آنجا را ترک کنند.

گروه هکری مذکور اخیراً به اطلاعاتی محرمانه دست یافته و دست به انتشار آنها زده است.

در روزهای اخیر اطلاعاتی نظیر نقش آمریکا در کمک به اوکراین در ترتیب دادن حملاتش به خاک روسیه، اسناد محرمانه عملیات‌های ارتش اوکراین را به دست آورده و آنها را فاش کرد.

RaHDit پیشتر نیز اعلام کرده بود داده‌ها و اطلاعات مربوط به هزار کارمند اداره اطلاعات مرکزی (GUR) بخش نظامی وامنیتی اوکراین را به دست آورده و آنها را منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع