فرمانده سپاه حضرت عباس (ع ) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ملت قهرمان ایران و رزمندگان سلحشور اسلام در مبارزه با دشمنان است.

به گزارش آذرمغان، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ستاد سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ملت قهرمان ایران و رزمندگان سلحشور اسلام در مبارزه با دشمنان است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) افزود: امسال با هماهنگی و هم‌افزایی لازم وبا رعایت کامل موازین بهداشتی نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس با رمز یا سیدالشهدا از ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور برپا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع ) استان اردبیل انسان‌های مخلص را منشاء خیر و برکت دانست و بیان کرد: ما همه چیز خود را مدیون رزمندگان مجاهد هستیم که شب روز در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند.

بابازاده با بیان اینکه وحدت راه رسیدن به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را هموار می‌کند و این موضوع بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت ایران تعلق دارد چراکه برای تحقق آن همه مردم به نوبت خود تلاش کرده و در نهایت خون‌های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: رژه خدمت در ۳۱ شهریور ماه امسال با هدف امید آفرینی و کمک‌های مومنانه و اقدامات خدماتی و بهداشتی به صورت چشمگیری در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/