به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده عصر یکشنبه در مراسم پایان دوره آموزش مرزبانان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود احساس می‌کند با برخی اغتشاشات و فتنه‌انگیزی‌ها می‌تواند عظمت و ابهت ملت ایران را بشکند اما به معنای واقعی در این عرصه […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده عصر یکشنبه در مراسم پایان دوره آموزش مرزبانان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود احساس می‌کند با برخی اغتشاشات و فتنه‌انگیزی‌ها می‌تواند عظمت و ابهت ملت ایران را بشکند اما به معنای واقعی در این عرصه راه را به خطا برده و از صلابت، بصیرت و هوشیاری ملت ایران خبر ندارد.

وی تصریح کرد: در سخت‌ترین صحنه‌های انقلاب اسلامی، حضور آگاهانه مردم با همراهی و پشتوانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تمام حیله‌های دشمن را خنثی کرده و زمینه ابهت و عظمت نظام اسلامی را به شایستگی فراهم کرده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: دشمن با کم عقلی تمام امروز در صحنه جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی به میدان آمده تا ملت ایران را به نقطه تسلیم بکشاند در حالی که از پشتوانه قدرت معنوی و ارزشی این ملت خبر ندارد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: مرزبانان غیرتمند این کشور به ویژه در محدوده استان اردبیل با صلابت تمام از مرزها دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند تا دشمن کوچکترین نگاه چپی به این کشور داشته باشد.

وی ضرورت حرکت جهادی و نگاه با بصیرت را در کنار تحقق ابعاد جهاد تبیین یادآور شد و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین فریضه ارزشمند و در عین حال مقوم برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است تا دشمن مأیوس شده و دل ملت ایران بیش از گذشته خرسند شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تبریک به مرزداران غیور و غیرتمند آموزش‌دیده در مرکز شهید مدنی اصلاندوز اضافه کرد: استان اردبیل و مرزهای این استان به واسطه هوشیاری و غیرتمندی این جوانان در امنیت و آرامش کامل است و دشمن اجازه کوچکترین خودنمایی را در آن سوی مرزها ندارد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز بیان کرد: پیروزی حقیقی و نصرت الهی برای جامعه اسلامی است که راه مقاومت و عزت را در پیش گرفته و لحظه‌ای تردید و خوف را به خود راه ندهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم یگان‌های حاضر در میدان اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشته و تجلیل از سربازان و مربیان در دوره آموزش مرزبانی و همچنین اجرای سناریوهای مختلف نظامی، فرهنگی در مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر