به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حامد علامتی پیش از ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در حسینیه ثارالله استان اردبیل اظهار کرد: حوادث اخیری که در کشور روی داد، مشاهده کردیم که استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل در شرق آسیا بر ۲ حوزه کودکان و نوجوانان […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حامد علامتی پیش از ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در حسینیه ثارالله استان اردبیل اظهار کرد: حوادث اخیری که در کشور روی داد، مشاهده کردیم که استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل در شرق آسیا بر ۲ حوزه کودکان و نوجوانان و زنان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده و نمونه بارز این سرمایه‌گذاری را در شعارهای آنها در حوادث ماه‌های آخر سال ۱۴۰۱ مشاهده کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل زهر دشمنان در به انحراف کشیدن کودکان و نوجوانان باید پادزهرهای قوی تولید کنیم، تصریح کرد: توجه ویژه دولت به حوزه کودکان و نوجوانان در ابعاد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و اختصاص بودجه‌های کلام به این حوزه باید با جدیت پیگیری شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را تربیت صحیح و صالحانه کودکان و نوجوانان اعلام کرد و گفت: هدایت دینی و اسلامی کودکان تنها نباید به عهده دولت گذاشته شود بلکه باید همه مسئولان با احساس مسئولیت و دغدغه در این مسیر وارد شوند.

علامتی شهدای دانش‌آموزی را الگو و اسوه نوجوانان امروز معرفی کرد و افزود: دانش‌آموزان شهید که در آن دوران هرگز گناه و آلودگی را درک نکرده بودند، در میدان جهاد فی سبیل‌الله حاضر شده و درس بزرگی به نوجوانان ما دادند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاداش این مجاهدت را شهادت اعلام کرد و ادامه داد: هیچ پاداشی بالاتر از شهادت نمی‌توانست جزای خیری برای این دانش‌آموزان باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر