به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود عباس زاده مشکینی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر اظهار کرد: استکبار جهانی با تمام توان و قدرت نرم افزاری خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران و رشد بالنده فضائل ارزشی و انسانی آمده و در این بین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود عباس زاده مشکینی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه هنرواره «عباس زمان» در مشگین شهر اظهار کرد: استکبار جهانی با تمام توان و قدرت نرم افزاری خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران و رشد بالنده فضائل ارزشی و انسانی آمده و در این بین از هیچ تلاشی برای تخریب آرمان‌های امام، شهدا و ملت آزادیخواه ایران غفلت نکرده است.

وی تصریح کرد: دشمن امروز به شدت از ادامه راه شهدا و مکتب شهیدان والامقامی چون شهید سلیمانی در واهمه و هراس است چرا که خروجی این مکتب تربیت انسان‌های آزاده و حری است که هیچ وقت اسیر بازیچه دشمن نمی‌شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز با قدرت و صلابت در برابر فزون طلبی دشمنان قسم خورده انقلاب ایستاده و اجازه نمی‌دهد تا فرهنگ با اصالت جهاد، شهادت و ایثار دچار انحراف و یا مسیر ناهموار شود.

عباس زاده مشکینی افزود: مجموعه فرهنگی و هنری کشور باید ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی را به دقت رصد کرده و با تقویت چنین جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی، هنری سعی کنند تا اصالت این فرهنگ و پیام آنها را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان معصوم ما امروز در دامن فضای مجازی گرفتار خباثت دشمن شده و در رهایی نسل آینده از این گرداب سهمگین شایسته است بصیرت و هوشیاری آنها را در تشخیص راه درست بالا برده و اجازه ندهیم تا خباثت دشمن در راه تربیت آنها خللی ایجاد کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً برگزاری چنین هنرواره ها و رویدادهای فرهنگی، هنری می‌تواند زمینه ساز روشنگری و آگاهی بیشتر نسل آینده باشد و در حقیقت این حرکت‌ها نوعی جهاد تبیین در مسیر اصلاح جامعه و بهبود حرکت‌های تحول آفرین است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر