سردار غلامحسین محمدی اصل در حاشیه آئین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: کشور ما بعد از گذر از جنگ سخت و نیمه سخت نظامی در سال‌های اخیر مورد تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته که اصلی‌ترین این حملات و تهاجم در بخش جنگ نرم […]

سردار غلامحسین محمدی اصل در حاشیه آئین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: کشور ما بعد از گذر از جنگ سخت و نیمه سخت نظامی در سال‌های اخیر مورد تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته که اصلی‌ترین این حملات و تهاجم در بخش جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: دشمنان با طراحی دقیق و ظریف عملیات روانی در جمهوری اسلامی ایران سعی دارند تا ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان را با افکار و اندیشه‌های انحرافی روبه‌رو کرده و عموم شهروندان را نیز خسته و ناامید کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکتیک جنگ نرم دشمن را پیچیده و در عین حال دارای گستردگی خاص توصیف کرد و گفت: در این رویارویی سخت شایسته است جوانان ما به ویژه خانواده‌ها به سلاح برنده تفکر و اندیشه ایمانی و اعتقادی روی آورده و سعی کنند با ابزارهای مختلف فرزندان خود را متوجه ابعاد جنگ روانی دشمن کند.

محمدی اصل افزود: در جنگ نرم دشمن ابزار اصلی رسانه‌ها و فضای مجازی است که در این زمینه کار به حدی سخت و دشوار شده که دشمن در تلاش است با طرح موضوعات غیرواقعی و دروغین انحراف افکار عمومی را انجام داده و به نوعی در این کار تبحر و تخصص خود را نشان دهد.

وی ضرورت ورود مجموعه بسیج و سپاه را به عرصه تولید محتوای غنی و اندیشمندانه یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما نباید فرصت طلایی به وجود آمده را در تولید محصولات دیجیتال و فضای مجازی از دست بدهیم و از همین رو رویداد ارزشمند تولید محتوای دیجیتال در استان آغاز شد و آثار ارزشمندی نیز در بخش‌های مختلف تولید و فراهم شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای اضافه کرد: در بخش پویانمایی، نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی سعی بر این است تا متناسب با شرایط معنوی، ارزشی و اعتقادی کشورمان محتواهای با اصالت برای نسل نوجوان و جوان معرفی شده تا از آنها بهره‌برداری شود.

در پایان این مراسم از برترین‌های سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد که در بخش پویانمایی، نرم‌افزار موبایلی و بازی‌های رایانه‌ای که با مشارکت ۲۰ تیم اعم از خواهران و برادران به مدت سه روز برگزار شد، تیم‌های منتخب جواز حضور در مسابقات کشوری که دوم و چهارم آذرماه برگزار خواهد شد، پیدا کردند.

انتهای پیام/

منبع