به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل عصر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعدد بهداشتی و درمانی در اردبیل به بهره‌برداری رسید. علی محمدیان اردی با اشاره به راه‌اندازی رادیولوژی مداخله‌ای به جای جراحی در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل عصر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعدد بهداشتی و درمانی در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

علی محمدیان اردی با اشاره به راه‌اندازی رادیولوژی مداخله‌ای به جای جراحی در اردبیل تصریح کرد: علاوه بر مرکز استان، در شهرستان‌ها نیز پروژه‌هایی افتتاح و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

وی برخی از این پروژه‌ها را یادآور شد و گفت: راه‌اندازی رخت‌شورخانه ترومای اردبیل با چهار میلیارد تومان و خرید مدرن‌ترین دستگاه آنژیوگرافی با ۱۶ میلیارد تومان از پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است تا خدمات‌رسانی به بیماران به شکل کیفی انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل هدف از سفر به شهرستان اصلاندوز را بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست.

محمدیان اردی افزود: بر اساس بازدیدها و بررسی‌هایی که انجام شد رشد، شاخص‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اصلاندوز نسبت به بازدید ۶ ماه قبلی رشد قابل توجهی داشته که نشان از تلاش مدیریت شبکه بهداشت و درمان و هماهنگی با مسئولان شهرستان است.

وی کسب رتبه اول این شهرستان در واکسیناسیون در استان را نشان از این تلاش و هماهنگی دانست‌.

محمدیان اردی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صبح امروز دستگاه رادیولوژی وارد شهرستان شده و در روزهای آینده بعد از انجام مقدمات، نصب و راه‌اندازی شده و آماده خدمت‌رسانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل بر تجهیز مرکز درمان بستر و پیگیری تأسیس بیمارستان در این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع