میرمحمد سیدهاشمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با عقد قرارداد ۳ ساله مقرر شد تا دستگاه‌های مدرن و استاندارد شهربازی در شورابیل راه‌اندازی شود تا امکان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فراهم آید. وی تصریح کرد: مقرر است تا مشخصات دستگاه‌ها و کارکرد آنها به روشنی از سوی پیمانکار اعلام […]

میرمحمد سیدهاشمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با عقد قرارداد ۳ ساله مقرر شد تا دستگاه‌های مدرن و استاندارد شهربازی در شورابیل راه‌اندازی شود تا امکان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فراهم آید.

وی تصریح کرد: مقرر است تا مشخصات دستگاه‌ها و کارکرد آنها به روشنی از سوی پیمانکار اعلام شده و خرید دستگاه بازی کودکان معلول نیز مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: محدوده ۳۰۰ هکتاری شهرک کوثر اردبیل با توافق شهرداری و بنیاد مسکن به ارزش ۲۹۰ میلیارد تومان واگذار شد تا شهرداری کارهای زیربنایی، عمرانی و خدماتی را در این شهرک با رفع معارض به همت شرکت توسعه مسکن انجام دهد.

سیدهاشمی افزود: مقرر شد تا در ۲ بلوک ۹ و ۱۲ پروانه ساخت و ساز صادر شده و از سال آینده به مراجعین پاسخ داده شود.

وی ممنوعیت تغییر کاربری فضای سبز را در این شهرک یادآور شد و خاطر نشان کرد: شهرک کوثر نیازمند دریافت خدمات مناسب شهری است که شهرداری در این زمینه همتی مضاعف انجام می‌دهد.

سیدهاشمی با اشاره به تمدید کلیه قراردادهای مشارکتی زمین‌های ورزشی در سطح شهر اردبیل به دلیل شرایط کرونایی اضافه کرد: از ۶ زمین ورزشی واگذار شده به شکل مشارکتی، یک مورد فسخ قرارداد شده و اعضای شورای شهر با تمدید یک ساله این قراردادها مخالفت کردند.

وی لغو قرارداد مشارکت با سرمایه‌گذار را در ساخت ۲ سرویس بهداشتی در حافظ و میدان بسیج یادآور شد و بیان کرد: هیئت عالی سرمایه‌گذاری با این فرآیند مخالفت کرد تا شهرداری خود احداث این سرویس‌های بهداشتی را انجام دهد.

سیدهاشمی ادامه داد: مخالفت شورا با تملک اراضی زراعی در اطراف شورابیل و بررسی بیشتر پیشنهاد واگذاری تابلوی ۳ بعدی چهارراه حافظ اردبیل برای بررسی بیشتر و در نظر گرفتن احداث پل حافظ به کمیسیون تخصصی عودت داده شد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل تمدید اجاره قرارداد مستأجرین دستگاه‌های شهربازی، موافقت با ۱۷ مصوبه شورای نامگذاری و همراهی با شرکت آب و فاضلاب در تمدید مجوز تبصره ۳ را از جمله مصوبات شورای شهر در جلسه بیست و چهارم شورا اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع