به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بغداد الیوم، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستورات الکاظمی به نیروهای امنیتی این کشور درباره رخدادهای سیاسی در عراق خبر داد. یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد امروز (چهارشنبه ۲۴ اوت) با انتشار بیانیه‌ای به نمایندگی از مصطفی الکاظمی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بغداد الیوم، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستورات الکاظمی به نیروهای امنیتی این کشور درباره رخدادهای سیاسی در عراق خبر داد.

یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد امروز (چهارشنبه ۲۴ اوت) با انتشار بیانیه‌ای به نمایندگی از مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تأکید کرد که نیروهای امنیتی و نظامی عراق به نزاع‌های سیاسی کشیده نمی‌شوند و مسئولیت آنها همواره حفاظت از عراق و قداست خون عراقی است.

طبق این بیانیه، مصطفی الکاظمی دستور برخورد شدید با هر عنصر نیروهای امنیتی و نظامی را داده است که بر خلاف دستورالعمل‌های مربوط به این مسئله عمل کنند و به همه یگان‌های نظامی و امنیتی دستور داده است که عملکرد نیروهای خود را در این زمینه ارزیابی کنند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

در این بیانیه همچنین یادآور شده است که دستگاه های امنیتی و نظامی اجازه صدور بیانیه‌های دارای جنبه سیاسی یا هر بیانیه‌ای که نشان‌دهنده عدم پایبندی به ضوابط نظامی و امنیتی معمول باشد را ندارند.

انتهای پیام/

منبع