سارقین با تخریب بخشی از دیوار تختی وارد سالن وزنه برداری شده و میله های وزنه برداری و برخی تجهیزات دیگر آن را به سرقت بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آنچه این روزها از اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آبادمغان مشاهده می شود این است که این اداره ماههاست نه رئیس دارد و نه سرپرست. این وسط نه مسئولان و نماینده پارس آباد در مجلس، بلکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز هیچ برنامه ای به حال رفع این معضل ندارند. گویا همه دست به دست همه داده اند که ورزش پارس‌آباد را به خاک سیاه بنشانند.

حدود ۲۰ روز پیش از قطعی گاز سالن تختی و تمرین وزنه برداران ملی پوش پارس‌آبادی در میان «کپسول و شعله های اجاق گاز» نوشتیم. اما نه تنها کک هیچ مسئولی نگزید! بلکه در کمال ناباوری امروز باخبر شدیم سالن وزنه برداری تختی این بار مورد دستبرد سارقین قرار گرفته است و هیچ مسئولی حتی پیگیر این موضوع نشده است!

سارقینی که در نبود رئیس، سرپرست و نگهبان در اداره ورزش جوانان شهرستان پارس آباد که به امان خدا رها شده فرصت را غنیمت شمرده و با تخریب بخشی از دیوار تختی وارد سالن وزنه برداری شده و میله های وزنه برداری و برخی تجهیزات دیگر آن را به سرقت بردند.

 

 

باتوجه به اینکه در سالنی که میله های آن به سرقت رفته امیرحسین سپه عضو تیم ملی و نائب قهرمان وزنه برداری جوانان آسیا، مبین سپه، وقار سیف اله زاده، بابک حلیم و … وزنه بردارانی که خودشان را برای مسابقات پیش روی تیم ملی آماده می کردند، برای همین فعلا تمرینات وزنه برداری آنها متوقف شده است و معلوم نیست چه بر سر این قهرمانان خواهد آمد!

آقای نماینده مجلس، فرماندار پارس‌آباد، استاندار و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل این شأن ورزش شهرستان پارس آبادمغان با این همه پهلوان، قهرمان و مدال‌آور نیست که بدون مسؤول بماند! اگر توان مدیریت ندارید از قطار دولت مردمی رئیسی پیاده شوید تا بیش‌تر از این ورزش و پارس آباد آغشته به سوء مدیریت نشود.

انتهای پیام/