رضا ایران نژاد رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی مغان گفت: در راه خدمت به ورزش و جوانان شهرم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

به گزارش آذرمغان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مغان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این راه از خداوند سبحان طلب یاری دارم و امیدوارم در کنار همکاران دلسوز و شایسته در راه اجرای وظایفی که بر عهده بنده گذاشته شده، گام بردارم.

ایران نژاد، افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی با رویکرد فرهنگی در راستای اشاعه ورزش همگانی برنامه های مدونی دارد.

این مسئول ادامه داد: امروز زمان آن رسیده که رشته های پایه و پرمدال شهرستان در رقابت های مختلف در کانون توجه ویژه قرار گیرد چرا که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و تربیت ورزشکاران از سنین پایه باعث خواهد شد در آینده این رشته ها حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

وی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مانند استادیوم ورزشی ایثار گرمی و سالن ورزشی روستای اینی، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی موجود و حضور جدی و موفق در المپیاد استعدادهای برتر در 14 رشته ورزشی از جمله برنامه های این اداره در سال جاری می باشد.

شایان ذکر است سابقه حضور رضا ایران نژاد در اداره ورزش و جوانان 27 سال می باشد که 10 سال از آن را بعنوان رییس اداره در سوابق خود دارد.

انتهای پیام/