جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در تأمین امنیت پایدار مردم ایران با احدالناسی تعارف نداریم و طبق دستورات صادرشده به یگان‌های مستقر اگر خطایی رخ بدهد به‌شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش آذرمغان به نقل از خبرگزاری تسنیم، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ‌از یگان پدافندی مستقر در شهرستان مرزی اصلاندوز در شمال استان اردبیل و هم‌مرز با جمهوری آذربایجان بازدید کرد.

امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده بعدازظهر امروز در بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های اصلاندوز و پارس‌آباد ضمن هشدار به طرفین درگیر در آن سوی ارس اظهار داشت: در تأمین امنیت پایدار مردم ایران با احدالناسی تعارف نداریم و طبق دستورات صادرشده به یگان‌های مستقر اگر خطایی رخ بدهد به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت ۲۴ساعته رصد می‌شود، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌یافته در زمان حاضر رزمندگان ایران اسلامی با تمام توان و قوا در منطقه حضور داشته‌اند و آمادگی کاملی از این بابت دارند تا مردم هیچ گونه نگرانی و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)با اعلام اینکه در نوار مرزی شمال استان اردبیل امنیت و آرامش پایدار مرزی وجود دارد، اضافه کرد: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ هشدار جدی می‌دهیم که با متجاوزین در این زمینه شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت تا بدانند جایگاه واقعی‌شان در کجا قرار دارد.

انتهای‌پیام/