بازار؛ گروه صنعت: صبح امروز گروه دارویی برکت طی برگزاری سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران به عنوان یکی از چند شرکت برتر تولید کننده محصولات بیوتکنولوژی موفق به دریافت جایزه ایران بایو شد. این مراسم با حضور محمد پیکان پور مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، فریدون […]

بازار؛ گروه صنعت: صبح امروز گروه دارویی برکت طی برگزاری سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران به عنوان یکی از چند شرکت برتر تولید کننده محصولات بیوتکنولوژی موفق به دریافت جایزه ایران بایو شد.

این مراسم با حضور محمد پیکان پور مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، فریدون مهبودی فعال صنعت بیوتکنولوژی پزشکی ایران، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و جمعی از داروسازان و اصحاب رسانه برگزار شد.

تقدیر از تلاش بی وقفه داروسازان با جایزه ایران بایو

در ابتدای این مراسم محمدرضا کاظمعلی به عنوان مسئول بررسی دستاوردهای شرکت های داروسازی برای اهدای جایزه ایران بایو اظهار داشت: کسب جایزه های بیوتکنولوژی دارویی و پزشکی یک دستاورد قابل توجه در شناخت افرادی است که در این رشته پویا و حیاتی سهم به سزایی دارند.

وی افزود: بیوتکنولوژی دارویی در سطح نوآوری های پزشکی قرار دارد و با ترکیب قدرت زیست شناسی و فناوری به منظور توسعه درمان های نوآورانه، بهبود وضعیت بیماران، شکل دهی به آینده مراقبت های بهداشتی گام بر می دارد. این علم و صنعت بر پایه همکاری و کار علمی دقیق و کشف هایی به توانایی تحولی عظیم در راستای جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری ها را به ارمغان می آورد.

جایزه ایران بایو به کسانی که زندگی خود را در عرصه داروسازی وقف پیشرفت بیوتکنولوژی کرده اند اختصاص یافت

کاظمعلی با اشاره به هدف از اهدای این جایزه ادامه داد: هدف ما از اهدای این جایزه احترام به تلاش بی وقفه افرادی است که زندگی خود را به پیشرفت بیوتکنولوژی دارویی اختصاص داده اند. همچنین در انتخاب برنده این جایزه به چندین شاخص بسیار مهم توجه شده که شامل مسائلی همچون نوآوری، رشد کسب و کار و عملکرد مالی، مزیت رقابتی، ایجاد تیم وهمکاری، انعطاف پذیری و مدیریت، رهبری و چشم انداز، تاثیر بر صنعت، قابلیت تجاری سازی و ایجاد خلق ارزش در حوزه بیوتک است.

در ادامه از شرکت های فعال در حوزه بیوتکنولوژی از جمله گروه دارویی برکت، ایوژن فارمد، ویتان فارمد، آسازیست فناور تجهیز، شرکت شوکا زیست، لارن شیمی تجهیز، یسنا آرمان زندگی، شرکت وندا طب یکتا، کاسپین جم ازما، کیمیا نگین آزما، سامان داروی هشتم و غیره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار