فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: دو نفر از سارقان و اوباش سابقه‌دار این شهر که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ کامران چراغی اظهار کرد: بیست و پنجم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به فوت در یکی از خیابان‌های شهر چهارباغ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان قتل آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که یکی از شهروندان در اثر درگیری با ۲ شخص ناشناس به شدت مجروح شده و پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر کرج به علت شدت صدمات وارده جان خودش را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان قتل که از اوباش و سارقان سابقه‌دار سطح حوزه استحفاظی بودند شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ را دستگیر کردند.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کردند، گفت: با تکمیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر