به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، میرهاشم موسوی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از اداره تأمین اجتماعی و درمانگاه گرمی اظهار کرد: ما وظیفه توسعه خدمات در بخش‌های مختلف و ارزیابی عملکرد واحدهای بیمه‌ای و درمانی را داریم و به همین خاطر با سفر به شهرستان گرمی در این حوزه بررسی‌های لازم را انجام دادیم. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، میرهاشم موسوی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از اداره تأمین اجتماعی و درمانگاه گرمی اظهار کرد: ما وظیفه توسعه خدمات در بخش‌های مختلف و ارزیابی عملکرد واحدهای بیمه‌ای و درمانی را داریم و به همین خاطر با سفر به شهرستان گرمی در این حوزه بررسی‌های لازم را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: وضعیت خدمات بیمه‌ای در این شهرستان مطلوب و مناسب است اما خدمات درمانی در مشگین‌شهر وضعیت مناسبی ندارد که امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان گرمی و تأمین زمین احداث درمانگاه را با تأمین اعتبار مورد نیاز انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیچ مشکلی در فرآیند تأمین اعتبار برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی وجود ندارد و انتظار می‌رود با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده در این شهرستان و رضایتمندی جامعه هدف بیمه‌ای، توسعه خدمات درمانی را در این شهرستان در وضعیت مطلوب شاهد باشیم.

موسوی افزود: مأموریت اصلی ما ارائه خدمات مطلوب و کیفی به بیمه‌شدگان است و قطعاً در درمانگاه جدید گرمی نیز سعی ما بر این خواهد بود تا با مشخص شدن زمین به سرعت عملیات احداث را انجام داده و ما در این فضا به مخاطبانمان ارائه خدمات درمانی و دارویی را انجام دهیم.

خرید راهبردی دارو در اولویت تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مورد کمبود دارو در برخی از درمانگاه‌ها و مراکز بیمارستانی تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: ما کمبودی نداریم و شرکت‌های دارویی وابسته به این سازمان ۳۵ تا ۴۰ درصد داروهای مورد نیاز را تأمین می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما خرید راهبردی دارو را هدف‌گذاری کردیم و سعی ما بر این است تا به تناسب نیاز داروخانه‌ها و مراکز درمانی بتوانیم برای واحدهای ملکی خود تأمین دارو را انجام دهیم.

موسوی بیان کرد: به هیچ وجه اجازه ندهیم تا مراجعین به درمانگاه کمبود داروی خود را از بیرون تهیه کنند چرا که بیمه‌شدگان ما باید از خدمات درمانی، دارویی و بستری مناسب بهره‌مند شوند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با توسعه مراکز درمانی، خدماتی و بیمه‌ای بتوانیم در خدمت بیمه‌شدگان مناطق مختلف باشیم که در مناطق مرزی و محروم نظیر گرمی توسعه ارائه این خدمات هدف‌گذاری شده است.

موسوی به پوشش ۳۹ درصدی بیمه تأمین اجتماعی در گرمی اشاره کرد و گفت: ۲۹ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی هستند و باید امکان دسترسی آنها را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از اداره تأمین اجتماعی شهرستان گرمی نیز با عرض خسته نباشید به همکاران تصریح کرد: این اداره به عنوان تیم سه به عنوان فضای محدود خدمات مناسب بیمه‌ای را به بیمه‌شدگان انجام می‌دهد و تلاش ما بر این است تا در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به توسعه منطقه کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع