به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حمایت از کار و تولیدات داخلی به عنوان یکی از اهداف والای نظام اسلامی موضوعی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است. اتفاقی که البته هنوز به معنای واقعی به آن توجه نشده است؛ همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حمایت از کار و تولیدات داخلی به عنوان یکی از اهداف والای نظام اسلامی موضوعی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

اتفاقی که البته هنوز به معنای واقعی به آن توجه نشده است؛ همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت مبل بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی تاکید کنند.

در همین خصوص پیمان پدرنژاد یکی از فعالان صنف مبلمان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: تولیدکنندگان نیز باید با اعتماد آفرینی تلاش کنند تا محصول باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی در گرانی محصولات تولیدی اظهار کرد: البته افزایش هزینه های حمل و نقل، هزینه انرژی و مالیات و…، نیز باعث شده تا قیمت تمام شده کالا افزایش قابل توجهی داشته باشد.

بانوی فعال این صنف نیز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: متاسفانه هر زمان اقدام به صادرات محصولات تولیدی می کنیم باید مالیات پرداخت کنیم و در صورت عودت محصول به هر دلیلی از سوی کشور مقصد، باز باید مالیات پرداخت کنیم.

وی بر ضرورت حمایت مسئولان از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع