به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پورتو شب گذشته کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با دیدار برابر ماریتیمو آغاز کرد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ برنده از زمین خارج شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در این بازی دو بار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پورتو شب گذشته کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با دیدار برابر ماریتیمو آغاز کرد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ برنده از زمین خارج شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در این بازی دو بار و در دقایق ۱۲ و ۴۲ (گل‌های اول و سوم) گلزنی کرد تا نقش اول تیمش را در این پیروزی پرگل به نام خود کند.

در پایان این بازی، توئیتر باشگاه پورتو اقدام به انتشار بخشی از مصاحبه مهدی طارمی کرد. در زیر این توییت، پیام یکی از هواداران پورتو که درخواستی را از طارمی مطرح کرده است، جلب توجه می‌کند.

«نلسون فریرا» که ظاهراً یکی از هواداران تیم پورتو است و پسری دارای معلولیت دارد، از مهاجم ایران درخواست کرده است تا برای تأمین هزینه‌های درمان پسرش به او کمک کند.

درخواست هوادار پورتو از طارمی:پیراهنت را برای پسرم به حراج بگذار!

فریرا با انتشار تصویری از خود در کنار فرزندش در استادیوم دراگائو پورتو نوشت: «طارمی آیا می‌توانی برای کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی پسرم فیلیپه فریرا که پسر خاصی است و نمی بیند، حرف نمی‌زند و راه نمی‌رود، پیراهن امضا شده خود را به حراج بگذاری؟»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، طارمی فعلاً واکنشی به این توییت نداشته است و مشخص نیست که به درخواست این هوادار پاسخ مثبت بدهد یا نه.

انتهای پیام/

منبع