عبدالرحمن مجرد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای این جشنواره ۲۸ هزار و ۳۱۱ اثر ارسال شده بود که از این میان تعداد ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافت. وی خاطرنشان کرد: هیئت داوران از میان […]

عبدالرحمن مجرد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای این جشنواره ۲۸ هزار و ۳۱۱ اثر ارسال شده بود که از این میان تعداد ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: هیئت داوران از میان این آثار تعداد ۴۳ اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی کرده است که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری اردبیل بیان کرد: «حسن اسداوغلی» نفر اول در بخش کلیپ، «محمدعلی شیخی» شایسته تقدیر در بخش کلیپ، «فاطمه میکائیل‌زاده» نفر دوم در بخش موشن‌گرافی، «فاطمه اسلامی» شایسته تقدیر در بخش داستان «میرعظیم رفیق‌نیا» نفر اول در بخش نمایش‌نامه نویسی «فرزاد آریانی» شایسته تقدیر در بخش دیجیتال هنرمندان استان اردبیل و برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر هستند.

مجرد ادامه داد: نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش آموزی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پیش از برگزاری آئین اختتامیه اجلاس دانش‌آموزی نماز اعلام خواهد شد.

وی گفت: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به همت ستاد اقامه نماز استان اردبیل برگزار و آثار استانی توسط کارشناسان و هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل داوری شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر