ابراهیم قلی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با هدف حمایت از صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است و به همین منظور فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اشخاص حقیقی ارسال شده است. وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای اجرای برنامه‌های مالیاتی جزو […]

ابراهیم قلی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: با هدف حمایت از صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است و به همین منظور فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اشخاص حقیقی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای اجرای برنامه‌های مالیاتی جزو اولویت است گفت: مودیان اردبیلی‌ می‌توانند در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام و از شرایط قانونی، تسهیلات و معافیت ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده، تسهیلات مالیاتی به کسب و کارهای اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌شود و اصناف آسیب‌دیده نیز از بخشودگی کامل جرایم مربوط به عدم تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده اشخاص حقیقی، در موعد مقرر قانونی برای دوره‌های دوم و سوم سال ۱۳۹۹ برخوردار می‌شوند.

قلی‌زاده تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای معافیت مالیاتی و نیز برخورداری از تسهیلات مربوطه مبنای کار قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم با اقدامات به عمل آمده به اهداف خود در راستای ارائه خدمت به کسب و کارها جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: امید می‌رود ترویج فرهنگ پرداخت مالیات مورد توجه همگانی واقع شود و در این زمینه مردم مطمئن باشند که درآمد حاصل از مالیات برای توسعه و آبادانی استان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع