عاطف ناصری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با توافق دانشگاه محقق اردبیلی، پارک علم و فناوری و فرمانداری نمین قرار شد در ساختمان جدید دانشگاه فناوری‌های نوین نمین مرکز رشد مشترک و سه جانبه‌ای راه‌اندازی شود تا امکان توسعه همه‌جانبه در این بخش فراهم آید. وی با بیان اینکه پارک علم […]

عاطف ناصری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با توافق دانشگاه محقق اردبیلی، پارک علم و فناوری و فرمانداری نمین قرار شد در ساختمان جدید دانشگاه فناوری‌های نوین نمین مرکز رشد مشترک و سه جانبه‌ای راه‌اندازی شود تا امکان توسعه همه‌جانبه در این بخش فراهم آید.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان فعالیت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌جانبه‌ای را از مجموعه‌های رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهد، تصریح کرد: با راه‌اندازی مراکز نوآوری در سطح استان و همچنین واحدهای فناور و مراکز رشد در دانشگاه‌ها، شهرستان نمین نیز می‌تواند در حوزه گردشگری و بخش صنعت از این زیرساخت‌ها بیش از گذشته استفاده کند.

فرماندار شهرستان نمین گفت: با توجه به اینکه نمین قطب صنعتی استان اردبیل است و بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان واقع شده، همکاری خوب پارک علم و فناوری و دانشگاه محقق اردبیلی می‌تواند زمینه‌های تحول خوبی را در این حوزه به وجود آورد.

ناصری به توصیف افتخارآفرینی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در سطح ملی و بین‌المللی پرداخت و افزود: قطعاً تبدیل علم و به عمل با ارزش افزوده بیشتر می‌تواند زمینه‌های حرکت تحولی خوبی را نیز در حوزه‌های مختلف رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در شهرستان نمین استعدادهای بی‌نظیری را در بخش‌های مختلف به ویژه حضور نخبگان و مبتکران شاهد هستیم که استفاده از ظرفیت علمی آنها در این مسیر راهگشا خواهد بود.

ناصری از آمادگی رئیس پارک علم و فناوری در راه‌اندازی مراکز نوآوری جدید در بخش‌های صنعتی و گردشگری نیز در این شهرستان خبر داده و قول مساعد در جهت توانمندی این بخش ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع