به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، پرویز انصاری راد پیش از ظهر شنبه در آئین رونمایی از پوستر لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: میزبانی اردبیل از لیگ والیبال و فوتسال دانشجو […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، پرویز انصاری راد پیش از ظهر شنبه در آئین رونمایی از پوستر لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: میزبانی اردبیل از لیگ والیبال و فوتسال دانشجو معلمان نقطه عطفی در فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل است که ما این میزبانی را در استان ورزش مدار و قهرمان پرور اردبیل به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به مأموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دستگاه مأموریت گرا و حاکمیتی تربیت معلمان را برای نظام تعلیم و تربیت عهده دار است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور ساحه های پنجگانه نظام تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را یادآور شد و بیان کرد: گرچه ساحه های اعتقادی و اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی و … برای ما دارای جایگاه ویژه ای است اما ساحه زیستی و تربیت بدنی سند تحول بنیادین در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در کشور مدنظر ماست و برگزاری این مسابقات در راستای تربیت معلمان چند ساحتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انصاری راد با بیان اینکه در نظر داریم تا با تربیت این معلمان برنامه‌های تربیتی را به صورت تخصصی و بر مدار شایستگی معلمان در دانشگاه فرهنگیان به پیش ببریم، تصریح کرد: هدایت نسل آینده جامعه به دست این دانشجو معلمان رقم می‌خورد و برای تربیت نسل تحول آفرین ما نیازمند معلمان چند ساحتی و متخصص هستیم.

وی برگزاری اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: ما از ۱۶ آذر سال گذشته مصادف با روز دانشجو مقدمات برگزاری این مسابقات را فراهم کردیم و با اعلام آمادگی مسئولان دانشگاه فرهنگیان این میزبانی به اردبیل واگذار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه این مسابقات در مراحل مختلف در حال انجام است، اضافه کرد: مسابقات والیبال و فوتسال دختران و پسران در بین پردیس‌های فرهنگیان سراسر کشور آغاز شده و بعد از طی شدن مراحل استانی، منطقه‌ای و … رقابت‌های کشوری به میزبانی اردبیل و با حضور ۷۰۰ دانشجو در اردبیل برگزار می‌شود.

انصاری راد اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری این مسابقات اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت در پرورش معلمان متخصص و متعهد در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رقم بخورد.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با تقویت برنامه‌های ورزشی و تندرستی برای معلمان آینده کشور بتوانیم اهداف و منویات مقام معظم رهبری را در نشاط و سرزندگی نیروی انسانی فعال در مجموعه تعلیم و تربیت کشور محقق کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر