منتخب مردم گرمی گفت: دانشکده پرستاری در کنار دیگر مجموعه‌های دانشگاهی ظرفیت رشد و توسعه شهرستان گرمی است.

به گزارش آذرمغان، منتخب مردم گرمی که شامگاه امروز در جمع رئیس و اعضای شورای بهداشت و سلامت شهرستان گرمی سخن می‌گفت، با بیان اینکه دانشکده پرستاری در کنار دیگر مجموعه‌های دانشگاهی ظرفیت رشد و توسعه شهرستان گرمی است، اظهار کرد: باید شرایط و زمینه‌های لازم توسعه این دانشکده را فراهم کنیم و در همین راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

وی بار دیگر باتاکید بر اینکه برای قلع و قمع سیاسی نیامده‌ام، معتقد به شایسته سالاری هستم و از مدیران لایق و شایسته از هر گروه و جناحی که باشد حمایت می‌کنم.

منتخب مردم درمجلس یازدهم مسئولیت را امانت بزرگ الهی و فرصتی برای خدمت صادقانه به خلق الله بیان کرد و گفت: با خلوص نیت و تقوای الهی می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود کادردرمانی و پرستاران را ایثارگران جبهه مقابله با بیماری کرونا و حافظان سلامتی مردم دانست و از تلاش‌های فرماندار و مسئولان بهداشت برای کنترل و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

شایان ذکر است سومین محموله اقلام بهداشتی شامل یک هزار عدد ماسک پارچه‌ای بنددار، ۶۵۰ عدد ماسک و ۵۰ عدد لباس گان به همت منتخب مردم تامین و تحویل بیمارستان ولایت گرمی شد.