فا رس / به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران در پی حوادث و فتنه اخیر بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: می‌دانیم که دست‌های پنهان فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و صهیونیست کودک‌کش در این برهه از زمان، به خوبی بر مردم […]

فا رس /

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران در پی حوادث و فتنه اخیر بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: می‌دانیم که دست‌های پنهان فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و صهیونیست کودک‌کش در این برهه از زمان، به خوبی بر مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی آشکار گشته است که به یقین با درایت و تیزهوشی هوشمندانه مردم این سرزمین و تحت رهبری فرزانه ولی امر مسلمین، باری دیگر و مثل دیگر توطئه‌های چهل ساله‌شان، خنثی گردیده و روسیاهی‌شان مجددا آشکار خواهد شد. 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

در پی وقوع حوادث و فتنه‌های اخیر، ملت بصیر و فهیم جمهوری اسلامی ایران به خوبی دریافتند که عداوت و دسیسه‌چینی‌های دشمنان این بوم و خاک، به هیچ عنوان حد و مرزی ندارد. وقاحت آنان به جایی رسیده است که به آسانی دست به کشتار کودکان بیگناه و زائرین مظلوم و بی‌دفاع می‌زنند.

نیک می‌دانیم که دست‌های پنهان فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و صهیونیست کودک‌کش در این برهه از زمان، به خوبی بر مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی آشکار گشته است که به یقین با درایت و تیزهوشی هوشمندانه مردم این سرزمین و تحت رهبری فرزانه ولی امر مسلمین، باری دیگر و مثل دیگر توطئه‌های چهل ساله‌شان، خنثی گردیده و روسیاهی‌شان مجددا آشکار خواهد شد. این واقعه، درست همان دشنه‌ای است که جامه پشمین آنان را دریده و هویت حقیقی آنان را نمایان می‌سازد. 

دشمنی که تا چندی پیش، خود را مدافع حقوق زنان و دلسوز مهسا امینی‌ها و دیگر مردمان ما معرفی می‌کرد، امروز وقیحانه، پرده از آتش کینه‌توزی‌هایش برداشته است. حقیقتی که به عینه اذعان می‌دارد ادعای آنان برای حمایت از زنان و سر دادن شعارهایی از قبیل زن، زندگی آزادی، تنها و تنها بهانه‌ای بود که به دست گرفتند تا بتواند فتنه‌ها و نقشه‌های شوم خود را تحت شعارهای فریبنده آن برپا کرده و بنا سازند. 

در واپسین این فتنه‌ها، آنچه برای چندمین بار در طول انقلاب اسلامی، پیش چشمان کوته‌بینشان آشکار می‌گردد، شکست‌ناپذیری مردمانی است که پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگاه می دارند. همان ملتی که اسطوره‌های انقلابشان، سردار سلیمانی‌ها بوده‌اند و آرمانشان، شهادت و جان فشانی است. دشمنان ما بدانند و آگاه باشند که مادامی که ایران و ایرانی بیدار است، نقشه‌های شوم آنان کاری از پیش نخواهد برد. 

و اینک ما دانشجو معلمان این انقلاب اسلامی، با آگاهی و بصیرتی که وجه بارز و مشترک هر ایرانی است، عمل بی شرمانه آنان را محکوم کرده و در برابر آشوب‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آنان تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد. باشد که زین پس هیچ کودک زائری یتیم نشده و قلب هیچ یک از هممیهنان و هم‌کیشانمان آزرده نگردد. 

ما عهد می‌کنیم که در ره انقلاب و مردمانش و در راستای کسب فضیلت و دانش و تحت رهبری داهیانه ولی‌امر مسلمین، امام خامنه‌ای، تمام همت خود را به کار بسته و از هیچ تلاشی برای برافرازی علم تعلیم و تربیت اسلامی دریغ نکنیم. باشد که در آینده‌ای نزدیک و در قاموس معلمین تراز اول انقلاب اسلامی، خوش درخشیده و فرزندانی انقلابی برای میهن عزیزمان بپرورانیم. 

پایان پیام/





انتهای پیام/