به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عزیز حبیبی عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ۱۶ آذر در تاریخ کشور اسلامی ایران روز بزرگداشت فرهیختگانی است که همواره در سنگر انقلاب و دفاع از حق و حقیقت کوتاه نیامده و روحیه استکبارستیزی آنها همیشه نمایان و آشکار است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عزیز حبیبی عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ۱۶ آذر در تاریخ کشور اسلامی ایران روز بزرگداشت فرهیختگانی است که همواره در سنگر انقلاب و دفاع از حق و حقیقت کوتاه نیامده و روحیه استکبارستیزی آنها همیشه نمایان و آشکار است.

وی جنبش‌های دانشجویی را به تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین دانشجویان و حرکت‌های جهادی و همراه با جسارت انقلابی فرا خواند و تصریح کرد: در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی همواره سعی کردند تا با تکیه بر توان علم و قدرت ایمانی زمینه اعتلای کشور را فراهم کرده و به تقویت و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مهمترین دغدغه دانشجویان را حل مشکلات کشور در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت‌های علمی توصیف کرد و گفت: برای رفع این دغدغه‌ها دانشجویان آستین بالا زده و سعی می‌کنند با ایده‌ها و ارائه دیدگاه‌های راهگشا زمین حرکت‌های تحولی را در جامعه فراهم کنند.

حبیبی با گرامیداشت روز دانشجو، از دانشجویان خواست تا در استان اردبیل برای حل مسائل و مشکلات مختلف ایده‌ها و طرح‌های جدیدی را ارائه کرده و به مسئولان در پیشبرد بهتر امور کمک کنند.

وی افزود: دانشجویان امروز در سنگر علم و مجاهدتی که در این زمینه انجام می‌دهند بزرگترین آسیب و خلأ را از کشور دفع کرده و به نوعی به تقویت روحیه انقلابی، ارزشی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی در سنگر علم کمک می‌کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل و تکریم از عالمان و دانشمندان یک جامعه را تکریم از علم و تعهدات در این زمینه اعلام کرد و ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر با راه‌اندازی رشته‌های مختلف در سال‌های اخیر و دانشکده‌های متعدد سعی کرده تا در سنگر تولید علم نقش و رسالت خود را انجام دهد.

در این مراسم تعدادی از دانشجویان دغدغه‌ها و مشکلات جامعه را در قالب سوالات مطرح کرده و جنبش‌های دانشجویی نیز در این مراسم با قرائت بیانیه‌هایی از مسئولان خواستند تا صداقت در عمل، پرهیز از اشرافی‌گری و حفظ روحیه انقلابی و ارزشی را مورد توجه قرار دهند.

در این مراسم از ۲۶ دانشجوی برتر و برگزیده دانشگاه محقق اردبیلی در یک سال گذشته که برای این دانشگاه افتخار کسب کردند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع