فرماندار شهرستان انگوت گفت: با توجه به پتانسیل عظیم دامپروری و دامپزشکی در منطقه شهرستان انگوت باید تقویت شود.

به گزارش آذرمغان، لطفعلی زیادی، فرماندار شهرستان انگوت در بازدید از طرح‌های واکسیناسیون دامپزشکی در قشلاقات انگوت بر ضرورت حمایت همه جانبه از خدمات دامپزشکی تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل عظیم دامپروری و اشتغال اکثر اهالی به حرفه پرورش دام، دامپزشکی منطقه باید تقویت شده و از این ظرفیت در جهت اقتصاد پایدار به نحو مطلوب بهره برداری شود.

او ضمن صحبت با عشایر منطقه بر اهمیت همکاری عشایر با اکیپ‌های دامپزشکی و انجام مایه کوبی دام‌ها بر علیه بیماری‌های مختلف دامی مطابق با جدول زمانبندی دامپزشکی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان انگوت با اشاره به اهمیت دامپزشکی به عنوان یک ارگان فنی و تخصصی و نقش کلیدی و سازنده آن در تامین امنیت غذایی و حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی بیان کرد: تقویت خدمات دامپزشکی می‌تواند نقش مهمی در پویایی اقتصاد کشاورزی و دامپروری و کمک به اشتغال و معیشت اهالی منطقه داشته باشد.

زیادی ضمن ابراز رضایت و قدردانی از خدمات دامپزشکی افزود: کار دامپزشکی صحرایی بوده و شغلی سخت و طاقت فرسا در سرمای زمستان و گرمای تابستان است.

او خواستار استقرار اداره و نیروی مستقل دامپزشکی به علت بعد مسافت با شهرستان گرمی در این شهرستان شد و در خصوص تعامل و همکاری همه جانبه فرمانداری و دامپزشکی در این راستا قول مساعد داد.

انتهای پیام/