دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز تعصبم را به لباس هواداران و باشگاه فولاد خوزستان نشان دادم، خیلی‌ها قبل از بازی برای من حاشیه سازی کردند که من استقلالی هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محسن فروزان بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی خیلی سختی برای من بود از یک طرف تعصب و از سوی دیگر عشق بود.

وی افزود: امروز تعصبم را به لباس هواداران و باشگاه فولاد خوزستان نشان دادم، خیلی‌ها قبل از بازی برای من حاشیه سازی کردند که من استقلالی هستم برای آنها بازی می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: آنطور که فکر می‌کردند نبود، من در تعصب برنده شدم و یک طرف هم عشق بود باشگاه استقلال که خیلی دوستش داشتم و دارم و موفق شدم در تعصب پیروز باشم.

وی تاکید کرد: سال خیلی سختی را سپری کردم، حاشیه زیادی اطراف من بود و فکر نمی‌کنم از صد سال گذشته فوتبالیستی این سختی‌های من را کشیده باشد، روزها بود برای من حاشیه درست کردند و برای من پرونده سازی کردند و آن روزها را از یاد نمی‌برم.

فروزان ابراز داشت: امسال خیلی زحمت کشیدم و بدون حاشیه بودم و یک سال مصاحبه‌ای نداشتم تا امروز که برای قهرمانی مصاحبه کردم.

وی افزود: این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تقدیم می‌کنم، آنها سختی‌های زیاد کشیدند و خدا را شکر که توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با این قهرمانی مردم خوب خوزستان برای چند روز مشکلات خود را فراموش می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت خود در فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست، من امسال با تمام قدرت برای فولاد بازی کردم و قولی که به نکونام دادم او را رو سفید کنیم انجام دادم.

وی تاکید کرد: برای سال آینده پیشنهاد دارم، اما این پیشنهادات را نمی‌گویم، من خوزستان را خیلی دوست دارم.

انتهای پیام/