رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یکی از خیران اردبیلی با هزینه شخصی تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

حجت‌الاسلام عزیز صابر به اجرای طرح‌های ویژه ماه رمضان در اردبیل اشاره و اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح‌های فرهنگی و اجتماعی همچون #مردم_ماه، #تواصی و #محله_همدل در نقاط مختلف استان آغاز شده است که در همین رابطه یکی از خیران اردبیلی با هزینه شخصی تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش مالی هر بسته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات با هدف‌گذاری‌های اساسی در سراسر استان اجرا می‌شود، افزود: رویکرد تبلیغات اسلامی اردبیل در اجرای این برنامه‌ها کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده و معرفی الگوهای اخلاقی و معنوی به مردم است، که در واقع این دو اقدام مکمل هم بوده و با معرفی الگوهای انسانی نمونه به مردم هر محله و با تبیین اخلاق حسنه کمک‌رسانی، سبب افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان می‌شویم.

این مسئول ادامه داد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث مواسات و کمک مومنانه و همچنین تواصی به حق در ماه مبارک رمضان سلسله برنامه‌های تبلیغات اسلامی نیز ادامه دارد که امید داریم در انتهای این ماه مفتخر به یک کارنامه درخشان باشیم.

حجت‌الاسلام صابر کمک‌های مردمی را در راستای بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: مردم نیک‌اندیش و خیر استان اردبیل همواره در عرصه‌های تنگ اعلام آمادگی کرده‌اند که در بحث مبارزه با کرونا نیز با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی توانستیم بسته‌های معیشتی را تهیه و در اختیار افراد آسیب‌دیده از کرونا قرار دهیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کمک‌های مردمی را بزرگ‌ترین پشتوانه در عرصه مبارزه با کرونا دانست و اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و صرف در امور خیریه همچون خرید بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین جامعه هدف وظیفه‌ای است که تبلیغات اسلامی برای انجام آن همواره در کنار مردم خیرخواه استان است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مهر