فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی از عموم مردم و خیرین این شهرستان خواست در رزمایش همدلی و کمک مومنانه مشارکت داشته باشند.

سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی در گفتگو با آذرمغان اظهار کرد: به توصیه‌ مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیده از بیماری کرونا، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در شهرستان گرمی نیز شروع بکار کرده است.

وی از اجرای این طرح در دو مرحله خبر داد و افزود: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تا میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله دوم نیز از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر اجرا می‌شود.

سرهنگ رحیمی اظهار کرد: در این دو مرحله، تمامی خانواده‌های محروم به ویژه کسانی که در این اوضاع و احوال کرونایی به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند کمک می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهد که همکاری مردم بویژه کمک‌های نقدی و غیر نقدی آنان نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

وی اضافه کرد: تمامی کانون‌ها، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در رزمایش کمک مومنانه فعال می‌باشند و آماده ثبت نام از اقشار آسیب دیده از کرونا و جلب کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌باشند.

وی گفت: لذا عموم مردم فداکار جهت رونق بخشی و استمرار این رزمایش بصورت کمی و کیفی می‌توانند برای مشارکت، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب های اعلامی(ذیل) واریز نمایند.

  • شماره حساب جاری نزد بانک انصار
    ۳۸۱۰ – ۳۵ – ۱۱۵۰۱۸۱۸ – ۱
  • شماره شبای حساب جاری نزد بانک انصار
    IR ۹۸ – ۰۶۳۰ – ۳۸۱۰ – ۰۳۵۱ – ۱۵۰۱ – ۸۱۸۰ – ۰۱
  • شماره کارت مجازی نزد بانک انصار
    ۶۲۷۳ – ۸۱۷۰ – ۱۰۰۳ – ۹۱۲۵